Услугата "Зона на инвеститора" временно не е достъпна
12 март 2024
Поради технически причини услугата „Зона на инвеститора“ временно не е достъпна за регистрираните потребители. Работи се усилено за отстраняване на проблема.
Актуална информация за процеса по възстановяването на услугата ще бъде публикувана на сайта на ОББ Асет Мениджмънт в секцията „Новини“.
До възстановяване на услугата „Зона на инвеститора“, клиентите на Обединена българска банка по Договор за сделки с финансови инструменти и систематично инвестиране, ще могат да достъпват информацията за броя и актуалната стойност на притежаваните дялове във взаимни фондове чрез следните канали:
- мобилното приложение ОББ Мобайл
- онлайн портала ОББ Онлайн в секцията U-Fund
- на място в офис на ОББ АД.
За клиенти на досегашната КВС Банк България, съотв. Кей Би Си Управление на инвестиции (бивше Райфайзен Асет Мениджмънт), които в резултат на преобразуването са станали притежатели на дялове в дистрибутираните от ОББ взаимни фондове, но все още не са сключили Договор за сделки с финансови инструменти и систематично инвестиране, информация за броя и актуалната стойност на притежаваните дялове е достъпна чрез следните канали:
- на място в офис на ОББ АД.
За връзка с екипа на банката дистрибутор можете да използвате формата за обратна връзка на www.ubb.bg или чрез Контактния център за клиенти на телефони: 0700 117 17 или +3592 483 1717 (номер за връзка от страната и чужбина) или *7171 (кратък номер за абонати на мобилни оператори от България), както и да се обърнете към най-близкия клон на ОББ АД.
Екипът на ОББ Асет Мениджмънт поднася своите извинения за причиненото неудобство на всички потребители на услугата „Зона на инвеститора“.